[Linkki] Hallitukseen!

Mikko Punkari punke72 at hotmail.com
Sun Nov 6 15:16:22 EET 2011

Moi,

Ainejärjestön tärkeimpiä tehtäviä on myös edunvalvonta. Tätä tehtävää hoitaa yhdessä puheenjohtajan kanssa opiskeluvastaava (joka useimmissa järjestöissä tunnetaan kopovastaavana).

Opiskeluvastaava pitää yhteyttä hallinnon opiskelijaedustajiin (varsinkin tiedekuntaneuvoston jäseniin), osallistuu JYYn opinto- ja tiedevaliokunnan kokouksiin, sekä edustaa mahdollisesti Linkkiä (sovitun työnjaon mukaisesti) laitoskokouksissa, opetuksen kehittämistyöryhmässä ym. laitoksen työryhmissä.

Lisäksi opiskeluvastaava saattaa koordinoida esim. opintoasioihin liittyvää palautteen keräämistä ja tutorointiin liittyviä asioita.
Tähänkin hommaan saa hyvän koulutuksen JYYn toimesta.

t. Mikko