[Liidin] Hylatyt SE-hakemukset

Antti Soini antti.soini at pp3.inet.fi
Tue Oct 20 00:37:28 EEST 2009

> Puolesta Aarno Isomäki

> itse en ole ko. sääntöihin tutustunut, mutta arvelen
> roivaisen kyllä ne  tuntevan pilkuntarkasti ;)
Onko ne nää?
http://www.ilmailuliitto.fi/easydata/customers/ilmailuliitto/files/riipp
uliito/LIT-2.doc

Aina kun on valitettu että "liitto ei tee mitään", niin vastaus on ollut
että "ei liitto ole toimiston väki, vaan te!"
Ja aivan kuten Ville totesi, ne potentiaaliset ennätyksen rikkojat sitä
tietoa tarvitsevat että voivat laittaa seuraavana päivänä paremmaksi.

Tiedon leviämisen tarpeesta ei liene epäilyksiä, mutta oliko se että
tieto löytyi netistä SILlin toimiston sijaan "ihan väärin sammutettu"?

Pekka:
> Ohjeet on tarkoitus uusia ensi kesäksi, en minä vaan joku muu.
Kuukauden hakemusraja varmaan pysyy.
Eikös se ole kuukauden ilmoitusraja? Hakea voi myöhemminkin, vai?

No ehkä ne hylkäysperusteet voidaan lukea sitten viimeistään LiT
pöytäkirjoista.

--Antti