[Liidin] Hylatyt SE-hakemukset

Vesa Lappalainen vesa.t.lappalainen at jyu.fi
Mon Oct 19 22:01:26 EEST 2009

> en usko, että roivainen pystyy "tulkitsemaan" sääntöjä.
>  mikäli ennätys ei täytä sääntöjä, ei sitä lit tai roivainen pysty sitä
> hyväksymään, koska tulee silloin itse rikkoneeksi sääntöjä...

Siis lennoissahan ei ole mitään vikaa.  Ja todisteet ovat
olleet näkyvissä lentoa seuraavasta päivästä.  Allekirjoitetut
paperit eivät olleet toimistolla 30 päivässä.

Että se on vähän eri asia kuin rikkoa itse lennon sääntöjä.
(Tai astua sentin yli.)

Mutta antaa olla.  Hulluja on maailma täynnä...
Ei voi vaan ymmärtää.

Vesa