[Liidin] Hylatyt SE-hakemukset

Aarno Isomäki aarno.isomaki at pp.inet.fi
Mon Oct 19 21:07:41 EEST 2009

>Milloinkan osattaisiin siirtyä
> paperiasioista oikeaan lentämiseen?

ikävä juttu ja varmaan harmittaa, mutta ei tämä asia ole missään muussakaaan
urheilulajissa sen kummempi.

ennätystä ei hyväksytä pituushupyssäkään, vaikka hyppäisi kymmenen metriä,
jos astuu sentinkin yli lankun.
autourheilussakin (vaikka olisi ajanut kuinka kovaa) tulosta ei hyväksytä,
jos moottori tai polttoaine ei ole täsmälleen määräysten mukainen.
tenniksessä pallon häviää (vaikka olisi pystynyt palauttamaan sen
vastustajan puolelle jo 500 kertaa), jos lyönti menee vaaksankin reunaviivan
yli.
vaikka voitat pyöräilyssä ranskan ympäriajot tuntitolkulla toiseksi
tulleeseen nähden, ei voittoisaa aikaasi noterata, mikäli elimistöstäsi
löytyy vähänkään kiellettyjä aineita.

en usko, että roivainen pystyy "tulkitsemaan" sääntöjä.
 mikäli ennätys ei täytä sääntöjä, ei sitä lit tai roivainen pysty sitä
hyväksymään, koska tulee silloin itse rikkoneeksi sääntöjä...

itse en ole ko. sääntöihin tutustunut, mutta arvelen roivaisen kyllä ne
tuntevan pilkuntarkasti ;)

<<<Suosittelen ennen ennätysyrityksiä tutustumaan tarkoin SE-sääntöihin ja
<<<suorittamaan yritykset niiden mukaisesti.