[Linkki] Puuttuuko sinulta haalarit?

Anna Kolehmainen anna.a-k.kolehmainen at student.jyu.fi
Wed Aug 28 18:44:32 EEST 2013

Hei Linkkarit!

   Nyt on taas syksy tullut ja opinnot alkamassa hyvää vauhtia, nyt onkin
hyvä aika tarkistaa, että sinulta löytyy kaapista opiskelijarientoihin
sopivaa päällepantavaa. Jos et ole vielä linkin haalareita ostanut, nyt
olisi hyvä aika se tehdä.
   Haalareita on vielä viime vuodelta paljon varastossa. Jos olet
kiinnostunut sellaiset hankkimaan, tule käymään kattilassa ja nykäise
jotain hallituslaista hihasta. Haalarit maksavat 10e ja tähän sisältyy
linkin haalarimerkki.
   Olen itse Kattilassa päivystämässä jo tällä viikolla to ja pe noin 9-16
välisenä aikana, jos olet kiinnostunut haalarien sovittamisesta/ostamisesta.

T: Anna + muu hallitus