[Linkki] ATK-YTP ilmoittautuminen

Lauri Marttala tapahtumavastaava at linkkijkl.fi
Mon Oct 24 21:21:49 EEST 2011

Heipä hei,

ATK-YTP:n bussikyydit järjestetään jälleen yhteistyössä Dumppi ry:n
kanssa. Ilmoittautuminen näihin kyyteihin ja itse ATK-YTP:lle aukeaa
keskiviikkona 26.10. klo 12.00 Dumpin sivuilla täällä
<http://www.dumppi.fi/toiminta/tapahtuma.php?id=844>.
Edeltävän linkin takaa löytyy myös päivitettyä tietoa itse tapahtumasta.
Matkan lopulliseksi hinnaksi varmistui 15 euroa, joka pitää sisällään
kyydit, majoitukset, saunat, bileet, haalarimerkin ja pääsyn kaikkiin
seminaareihin ja muihin aktiviteetteihin.

Keskiviikkona F5 kuumana siis ilmottautumaan!

--
Lauri Marttala, hyder @ IRCnet
Tapahtumavastaava | tapahtumavastaava at linkkijkl.fi
Linkki Jyväskylä ry | http://linkkijkl.fi