<div dir="ltr">
In English below!<br><br>Tietotekniikan opiskelijoiden liiton 
jäsenjärjestöjen jäsenten yhteinen yhteistoimintaristeily ATK-YTR 
järjestetään 31.7.-1.8. Valmistaudu siis vapauttamaan sisäinen 
yhteistoimijasi merellisissä tunnelmissa!<br><br>Tänäkin vuonna risteily
 suuntaa Helsingistä kohti Viroa. Laiva lähtee satamasta lauantaina klo 
18.30 (paikalla oltava vähintään tuntia ennen) ja laiva on takaisin 
Helsingissä sunnuntaina klo 12.30. Lähetämme osallistujille vielä 
lähempänä tarkat tiedot aikatauluista ja ohjelmasta.<br><br>Hintaa tälle
 risteilylle on vaivaiset 43€. Tähän sisältyy hyttipaikka (4 hengen 
hyttejä), buffet-illallinen ja tapahtuman virallinen haalarimerkki. 
Hyttipaikat pyritään täyttämään toiveiden mukaisesti, joten voit jo 
ryhtyä keräilemään hyttiporukkaa kasaan!<br><br>Ilmoittautuminen 
tapahtumaan aukeaa 19.5. klo 12 ja se tapahtuu Google-formsin kautta. 
Linkki lähetetään sähköpostitse ja julkaistaan facebook tapahtumassa.<br><br>Jos risteilyä ei pystytäkkään järjestämään koronavirustilanteen takia tiedotamme asiasta mahdollisimman nopeasti.<br><br>Linkki facebook-tapahtumaan: <a href="https://www.facebook.com/events/217323126534260/?ref=newsfeed" target="_blank">https://www.facebook.com/events/217323126534260/?ref=newsfeed</a><div><br>---<br><br>IT-students
 association is organising for its member organisations a cruise to 
Tallinn on 1.8.-2.8. weekend. Prepare to release your inner party beast!<br><br>The
 cruise sets sail from Helsinki towards Estonia. The ship leaves at 
18:30 on Saturday (you must be at the harbor at least one hour before!) 
and returns to Helsinki at 12:30 on Sunday. We will send the 
participants the exact schedule via email closer to the event.<br><br>The
 cruise costs measly 43€. This includes a place in a four person cabin, 
buffet-dinner and the official patch of the cruise for your overalls! 
The cabin places are done according to wishes so you can start gathering
 your cabin crew.<br><br>The registration opens on 19.5. at 12 and it 
happens through Google-forms. The link to the registration will be sent 
via email and it will be published in the Facebook-event.<br><br>If we’re not able to organize the cruise due to the coronavirus situation we will send information as soon as possible.<br></div><div><br></div><div>link to the facebook event: <a href="https://www.facebook.com/events/217323126534260/?ref=newsfeed" target="_blank">https://www.facebook.com/events/217323126534260/?ref=newsfeed</a></div>

</div>