[Linkki] Loimun JKLn DnD iltamat

Linkki Jyväskylä ry Tiedottaja tiedottaja at linkkijkl.fi
Wed Apr 5 14:37:45 EEST 2023

Heipsan!

Haluatko tutustua matalalla kynnyksellä fantasiaroolipelien klassikkoon?
Loimun opiskelijat Jyväskylä tarjoaa mahdollisuuden päästä kokeilemaan
Dungeons and Dragons roolipeliä viikolla 16. Pystyt liittymään seuraamme
olit sitten useamman kampanjan kokenut konkari tai vaikka et tiennyt että
on olemassa useampi sivuisia noppia kuin monopolinoppa.

Tapahtuma on kaksipäiväinen, ensimmäisenä iltana voit liittyä seuraamme
luomaan oman roolipelihahmosi ja seuraavana iltana pääset seikkailemaan
luomallasi hahmolla. Roolipelihahmoja pääsee tekemään ohjatusti porukalla
ma 17.4. kello 18-21 Yliopiston kirjastolla tilassa Väite (B248). Mukaan
voi liittyä kehittämään hahmoja ihan huvinkin vuoksi, vaikkei seuraavana
päivänä olisikaan pääsemässä itse peliin mukaan. Itse pelipäivä tapahtuu ti
18.4. kello 16 Tilialla. Paikalla on kolme pelinvetäjää pitämässä itse
suunnittelemansa one shotin, joten DnD konkaritkin pystyvät huoletta
osallistumaan mukaan. Tiistain roolipelaamista varten tulee olla valmis
roolihahmo, jonka olet joko tehnyt maanantaina tai itse kotona tai voit
valita valmiin hahmon pelinvetäjiltä.

Koska roolipelaamaan mahtuu kuitenkin vain rajallinen määrä ihmisiä,
pyydämme tiistain DnD one shottiin osallistujia ilmoittautumaan formsissa:
https://forms.gle/bBRwUVQzVPTKw6dB9
Mukaan voit liittyä, vaikka et kuuluisikaan Loimuun.

Paikan päältä löytyy molempina päivinä myös lauta- ja korttipelejä ja
pelejä voi tulla myös seuraamaan sivusta liikaa häiriköimättä. Mukaan saa
siis tulla vaikka oma rooli olisikin hukassa. :)

Mitä: Loimu JKLn DnD iltamat
Missä: Väite (B248) ja Tilia
Milloin: ma 17.4. klo 18-21 ja ti 18.4. klo 16
Muuta huomioitavaa: OEM (omat eväät mukaan), DnD 5e, 1 lvl hahmoilla

Jos syntyy kysyttävää, yhteyttä voi ottaa Instagramimme @loimujkl kautta
tai voi laittaa sähköpostia osoitteeseen kovalecy at student.jyu.fi

Pelejä innokkaasti odottaen,
Loimun opiskelijat Jkl hallituksen Emmi ja Noora