[Linkki] Linkin, Dumpin ja IT-tiedekunnan vaihtoinfoilta torstaina 24.1.

Julia Sippola vpj at linkkijkl.fi
Sat Jan 5 11:30:37 EET 2019

Hei ja hyvää uutta vuotta hyvät linkkarit!

Alla kutsu IT-tiedekunnan vaihtoinfoiltaan torstaina 24.1.2019. Tervetuloa
tutustumaan ylipiston tarjoamiin euroopan sisäisiin vaihtokohteisiin ja
nauttimaan pienestä tarjoilusta! Ilmoittautuminen tapahtumaan aukeaa 7.1.
Korpissa.

*”Ei ole mun juttu… opinnot  viivästyvät… kallista… en pääse töiden takia…