[Linkki] Muistutus! Minkälainen on tuleva urapolkusi?

Leo Toiminen yritysvastaava at linkkijkl.fi
Mon Mar 12 10:30:05 EET 2018

*Hyvä opiskelija,Sinut on kutsuttu osallistumaan Universumin vuoden 2018
Career Testiin. Universumin Career Testin kautta saat syvällisen analyysin
uraprofiilistasi, ja tuet Punaisen Ristin Suomen yksikön toimintaa.
https://careertest.universumglobal.com/s/18fits10028
<https://careertest.universumglobal.com/s/18fits10028>Universumin 25 vuoden
kokemuksella rakennettu työkalu auttaa sinua vastaamaan seuraaviin
kysymyksiin: - Mitkä ovat minun vahvuuteni ja heikkouteni?- Mitkä kymmenen
työpaikkaa sopisivat parhaiten juuri minulle?- Mitä ominaisuuksia ja
”pehmeitä” taitoja työnantajat etsivät?Mikäli uratestiin osallistuu yli
1000 vastaajaa, Universum lahjoittaa 500 euroa Punaisen Ristin Suomen
yksikön toimintaan.Universum on maailman johtava työnantajakuvan
tutkimiseen ja kehittämiseen keskittynyt yritys. Universum toteuttaa
jokavuotisen globaalin Career Testin yli 1.4 miljoonalle opiskelijalle 2000
eri yliopistossa ja ammattikorkeakoulussa. Uratestin tavoitteena on
yhdistää opiskelijat heille ihanteellisimpien yritysten kanssa sekä auttaa
heitä tulevaisuuden uravisioissaan. Voit tutustua lisää Universumin
liiketoimintamalliin osoitteessa http://universumglobal.com/.
<http://universumglobal.com/>Ystävällisin terveisin,Linkki yhteistyössä
Universumin kanssa*

--