[Linkki] VMP Studentgame 10.3. JYP-Blues

Antti Haavisto antti.haavisto93 at gmail.com
Wed Mar 4 13:56:14 EET 2015

Hoi! Kiinnostaako jääkiekko? Unohda "änäri", sillä nyt on loistava
mahdollisuus päästä katsomaan SM-liigan kärkitason ottelua. Ilmaiseksi!
Pelinä siis JYP-Blues 10.3. kotoisalla Synergia-areenalla. Tätä varten
tarvitset vain kolme asiaa: 1) Haalarit 2) Vähintään kolme muuta
haalarillista linkkaria 3) Ennakkoilmoittautumisen Ilmaiset liput on
rajattu 500 kappaleeseen ja ilmoittautuminen pitää tehdä 8.3. mennessä.
Pidäthän siis kiirettä, jos mielit mukaan. Tapahtumasta saatavalla
haalarimerkillä pääsee myös ilmaiseksi jatkoille Escapeen. Tarkempaa tietoa
ja ilmoittautuminen alla olevista linkeistä.

Allekirjoittanut on itse kasaamassa yhtä porukkaa, eli jos nopiasti nakkaa
viestiä ni siihenkin pääsee halutessaan mukaan :) Itse tapahtuman sivu +
ilmoittautuminen
<http://vmp.fi/Suomi/fi/Tyontekija/VMP+Studentgame+JYP-Blues/>
Facebook-event <https://www.facebook.com/events/690397467737987/>

Lätkäterveisin Antti Haavisto Tapahtumavastaava Linkki Jyväskylä ry Puh.
+358500640490