[Linkki] Kesämiitti 18.-20.7.

Matias Laitinen tapahtumavastaava at linkkijkl.fi
Thu Jul 10 16:35:22 EEST 2014

Kesäterveiset!

Linkin jokavuotinen erä-päivä-tapahtuma eli kesämiitti lähestyy vääjäämättä
ja kesäiset kelitkin saimme kuin tilauksesta juuri sopivaan aikaan paikalle.
Mikäli tiedät olevasi tulossa, käyhän kipin kapin sumplimassa
autokyydityksiä tämmöisessä taulukossa
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/19dan7Q5lms3LG_BV9g-o7qqNDXS4YB9cYAbfvapNqYA/edit?usp=sharing>
!

Varsinainen ilmoittautuminen sekä muuta lisätietoa voit löytää alla olevia
linkkejä käpistelemällä:
Se juttu missä oli se ilmoittautuminen
<http://linkkijkl.fi/artikkelit/2014/06/kesamiitti-2014-18-20-7/>
Fakebuukki-tapahtuma <https://www.facebook.com/events/1439241139663976/>