[Linkki] Linkki hakee toimihenkilöitä vuodelle 2014

Otto Örnmark otto.a.ornmark at student.jyu.fi
Thu Jan 23 20:46:53 EET 2014

Voihan koira, mitä tuli tehtyä!

Minä vahingossa väärän sähköpostin edelliseen viestiin, tämä paha? Tulevien
toimihenkilöiden tuleekin ottaa yhteyttä pj at linkkijkl.fi ! Olen pahoillani,
koettakaa olla tukehtumatta raivoonne.

Ystävällisin terveisin,
Otto Örnmark
Tiedottaja
Linkki Jyväskylä ry

Menikö tiedotus mielestäsi metsään? Auta kehittämään tiedottamista
lähettämällä kehitysehdotuksesi osoitteeseen
itkemullejoki at linkkijkl.fi otsikolla
"En haluaisi valittaa, mutta tässä sitä nyt ollaan"