[Linkki] Linkkareita edustajistovaaleissa!

Riikka Vilavaara riikka.k.vilavaara at student.jyu.fi
Wed Oct 30 16:36:56 EET 2013

Hei!
Jonkin verran linkkareitakin on ehdolla sekä JYYn edustajistovaaleissa että
Kortepohjan asukasneuvostovaaleissa. Tässä vähän esittelyjä muutamista
ehdolla olevista linkkareista. Kannattaa painaa mieleen ehdokkaiden
vaalinumerot, niin voi sitten vaaleissa äänestää mieleistään tietoteknikkoa
(mikäli siis haluaa).

*JYYn edustajistovaalit*
Lisätietoa edustajistovaaleista:
jyy.fi/jyy/edustajisto/jyyn-edustajistovaalit/

Nimi (Numero, Vaalilista)

Sonja Kärkkäinen (13, Jyväskylän keskustaopiskelijat)
Olen neljännen vuoden opiskelija Mobile Technology-maisterin
koulutusohjelmassa. Olen valmistunut aiemmin agrologi (AMK):ksi erikoistuen
ympäristönhoitoon. Vapaa-ajalla harrastan liikuntaa, politiikkaa
tietotekniikka ja kirjallisuutta.

Ville Arvio (158, Grönioni)
matematiikka-tietotekniikan opeopiskelija, koulutusteknologia
Yliopistolla yksilölliset tutkinnot ja opiskelupolut, kuin kestävä kehitys
tulee olla lähtökohtia, ei päälleliimattavia kiiltokuvia. Siispä uusista
näkökulmista ideointia ja perusteltuja näkemyksiä edariin Grönionin listan
kautta!

*Kortepohjan asukasneuvostovaalit*
Samanaikaisesti JYY:n edustajistovaalien kanssa käydään myös Kortepohjan
asukasneuvostovaalit. Näissä vaaleissa valitaan ylioppilaskylän asukkaita
edustamaan asukkaiden mielipiteitä yo-kylää koskevissa asioissa.
Lisätietoja: http://jyy.fi/jyy/ylioppilaskyla/asukasneuvostovaalit-2013/

Nimi (Numero, Vaalilista)

Panu Mäkinen (7, Kortepohjan Vaikuttajat – Kortepohja Values)
Ehdokasesittely on osoitteessa
https://www.facebook.com/panumakinenasukasneuvostoon

--
Riikka Vilavaara