[Linkki] Haalarimerkki-kilpailu

Milena Sjöblom milena.m.sjoblom at student.jyu.fi
Wed Oct 23 20:02:45 EEST 2013

Hoi Linkkarit!

Olen huomannut, että haalareissani on liikaa tyhjää tilaa. Olen myös
huomannut, että liikkeellä on aivan liian vähän kivoja haalarimerkkejä.
Toisaalta olen myös pistänyt merkille, että jäsenistöllämme on erittäin
vilkas mielikuvitus. Laskin siis yhteen 1+2+3 ja päätin siirtää ongelman
jäsenistölle.

*ELI SIIS*

Linkki Jyväskylä Ry järjestää haalarimerkkikilpailun.
Tarkoituksena on, että te - jäsenistö - pistätte ah niin kekseliäät
aivosolunne töihin ja ideoitte Linkille uuden haalarimerkin
Paras merkki tuotetaan ja voittaja palkitaan uskomattoman kunnian ja
maineen lisäksi ofc itse suunnittelemallaan haalarimerkilllä sekä Linkin
sponsoroimalla pienellä yllätyslahjapussilla.

*Toimi siis näin:*

Suunnittele oma haalarimerkki ja lähetä siitä kuva jpg, png tai tif
muodossa osoitteeseen :
tapahtumavastaava(at)linkkijkl.fi
Kirjoita viestiin oma nimesi, yhteystietosi, sekä kirjallinen kuvaus
suunnittelemastasi merkistä.
Muista tehdä kuvasta niin selkeä, että kaikki yksityiskohdat ovat helposti
erotettavissa :)
*Lähetä kuvasi 01.12.2013 kello 00:00 mennessä ja ole mukana rikastamassa
Linkin historiaa!*
*
*
Terveisin
Milena Sjöblom
Tapahtumavastaava

Hello everybody!

I can't help but notice that there's too much fabric showing on my
overalls.. I've also noticed a tiny problem with trying to find nice
overallbadges. Then again I have picked up on the fact that many of my
peers have a great imagination.
So I figured I'd sum up 1+2+3 and hand this problem to you.
*
*
*So*
Linkki Jyväskylä Ry is throwing an overallbadge-competition.
The meaning of this is that you Linkki Jyväskylä Ry -member design a new
badge for us. The best badge is put to production and the winner shall
recieve -on top of all the glory and fame ofc- one of the badges he/she
designed and a small giftbag sponsored by Linkki!

So what to do:
Make your own design and send us a picture as a .jpg, .tif or .png via
e-mail to:
tapahtumavastaava(at)linkkijkl.fi
Include in the message your name, your contact info and a small comment
explaining/describing your desing.
Remember to make sure that the picture is clear so we can see all the
details.
*Send in your desing before 01.12.2013 kello 00:00 and be part of enriching
our history!*
*
*
With regards