[Linkki] Snowday 2013 lumifutisjoukkueeseen ilmoittautuminen avautuu

Paavo Vanninen paavo.vanninen at gmail.com
Wed Feb 20 15:56:44 EET 2013

Hei !
Snowday 2013 lähestyy, ja yksi päivän lajeista eli lumifutis on sellainen
mihin Linkiltä ilmoitetaan joukkue. Ilmoittautumiskanta avautuu huomenna
21.2 kello 17:00 eli jos kiinnostaa niin käy ilmoittautumassa. Itse Snowday
2013 järjestetään siis torstaina 14.3.13. klo 10.30-16.30
Ilmoittautuminen joukkueeseen:
http://linkkijkl.fi/artikkelit/2013/02/snowday-2013-lumifutisjoukkueeseen-ilmoittautuminen/
Lisätietoa Snowdaysta:
http://jyy.fi/opiskelijalle/liikunta/snowday-korkeakouluopiskelijoiden-talvirieha/

Muistattehan myös sählypuulaakin ensi viikolla
http://linkkijkl.fi/artikkelit/2013/02/sahlypuulaakiin-ilmoittautuminen/.
Vastaanotto on ollut ilmiömäistä, sillä ilmoittautuneita on tällä hetkellä
tasan yksi (minä). Käykää muutkin ilmoittautumassa niin voidaan vaikka
syötellä toisillemme.
Ja tänäänhän on myös kello 20 U1B salissa meidän sählyvuoro, tulukee kaekki
pelloomaan!

Liikuntavastaavanne
Paavo Vanninen

--