[Linkki] Liikuntavastaava tiedottaa

Paavo Vanninen paavo.vanninen at gmail.com
Thu Feb 14 12:18:33 EET 2013

Hei linkkiläiset!

Aloitin kaikessa hiljaisuudessa tammikuun lopussa liikuntavastaavana, Nyt
on aika antaa kuulua, eli pari tiedotettavaa asiaa liikuntavastaavalta.

***Sählyvuoro
Muistattehan, että Linkin oma sählyvuoro pyörii keskiviikkoisin klo 20-21
U1B salissa. Viime kerroilla on ollut ihan mukavasti porukkaa, mutta aina
mahtuu lisää! Vuorolla pelaillaan rennosti eli minkäälaista painetta ei
kannata ottaa mistään. Ota itseäsi niskasta kiinni, sulje kone hetkeksi ja
tule neppailemaan.

***Yliopiston sählypuulaaki 2013
27.-28.2.2013 Liikunnan Riemu ja Sporticus järjestävät sählypuulaakin.
Paikka on kampuksen kentän vieressä sijaitseva U1 sali, joka on varattu
edellämainittuina päivinä klo 9-15 turnauksen käyttöön (ilmoittautumismäärästä
riippuen järjestäjän mahdollisuus muuttaa hieman aikatauluja). Turnaus
pelataan 3 vs. 3 pelinä ilman maalivahteja pieniin maaleihin. Olen
ilmoittanut Linkiltä joukkueen kilpasarjaan. Laitan ensi viikolla Linkin
kotisivuille (http://linkkijkl.fi/) infoa ja ilmoittautumiskannan
joukkueeseen. Joukkueeseen mahtuu 9 nopeinta. Aikataulut tarkentuvat,
kunhan saan itse siitä viestiä järjestäjiltä.

***"Opiskelijoiden SM-kisaviikko Jyväskylässä 20.-28.4. - Tule, näe, naati!"
Liikunnan Riemu järjestää Jyväskylässä kuuden lajin opiskelijoiden SM-kisat
huhtikuun kahtena viimeisenä viikonloppuna. Liikunnan Riemu lupaa
"naattimistakuun". Samalla juhlitaan liikuntatieteellisen tiedekunnan
50-vuotis juhlavuotta. Lajeina ovat salibandy, futsal, jalkapallo,
sulkapallo, squash ja pöytätennis. Eli jos löytyy linkkareista pinkiponkin
taitajia tai sulkapalloilijoita, kannattaa ehdottomasti käydä
ilmoittautumassa www.liikunnanriemu.com/osm-kisat. Samalta sivulta löytyvät
tapahtuman lisätiedot. Mikäli salibandyyn, futsaliin tai jalkapalloon
löytyy Linkin sisältä paljon innokkaita, on mahdollista että ilmoitetaan
oma joukkue. Iske surutta sähköpostia minulle, jos löytyisi innokkuutta.

Kisaviikon aikataulu:
Salibandy 20.-21.4.2013
Jalkapallo 25.-26.4.2013
Futsal 26.-28.4.2013
Sulkapallo 27.-28.4.2013
Squash 27.-28.4.2013
Pöytätennis 27.-28.4.2013

Siinä kaikki tärkeimmät tältä erää. älkää epäröikö laittaa viestiä minulle,
jos on asiaa (paavo.vanninen at gmail.com). IRC:ssä minua ei vielä tavoita
(hyi minua), mutta ehkä tässä kevään mittaan saisin aikaiseksi alkaa
sitäkin käyttämään.
Liikuntavastaavanne,
Paavo Vanninen.

ps. 14.3 järjestetään Snowday 2013, jonne tullaan ilmoittamaan Linkiltä
lumifutikseen joukkue. Tästä laitan viestiä myöhemmin.

--
Paavo Vanninen
paavo.vanninen at gmail.com
+358440199212