[Linkki] Viimeiset sählyvuorot ja kesän mahdollinen vuoro

Paavo Vanninen paavo.vanninen at gmail.com
Mon Apr 29 19:34:25 EEST 2013

Hej alla!

Linkin sählyvuoro EI pyöri vappupäivänä, mutta 8. ja 15. päivä vielä
pelaillaan kevään viimeiset kerrat, tervetuloa!

Sitten asiaa kesän mahdollisesta vuorosta. Olen aikeissa varata
ulkokenttävuoron urheilukentältä (joka sijaitsee U-hallien ja
Lozzi-rakennuksen välissä, lajivalinta auki, jalkapallo?) mikäli
tarpeeksi tulijoita löytyisi. Mahdollisessa vuorossa on vielä
sellainen jippo, että en ole itse Jyväskylässä kesällä. Näin ollen
olisi tarvetta henkilölle, joka ottaisi vuoron kanssa ohjat käsiinsä.
Käytännössä tämä tarkoittaisi vain pallon ja itsensä tuomista kentälle
sovittuna aikana.
Eli homman nimi on nyt tämä:
-jotta tietäisin onko halukkuutta, laita minulle sähköpostia, jos
olisit tulossa ainakin osalle kesän vuorosta.
-laita viestiin myös mahdollinen toiveesi lajista ja varsinkin AJASTA
(viikonpäivä ja kellonaika)
-laita viestiin myös tieto, jos pystyisit toimimaan vastuuhenkilönä

Jos siis ei kesävuoro kiinnosta, ei tämä viesti vaadi sinulta mitään
toimenpiteitä.
Kaikille erittäin railakasta vappua!!

Liikuntavastaavanne Paavo

--