[Linkki] Fwd: ATK-YTP aikatauluja

Nina Koivula nina.k.koivula at student.jyu.fi
Sat Oct 20 15:08:52 EEST 2012

---------- Forwarded message ----------
From: Mervi Vikman <jarjesto at dumppi.fi>
Date: 2012/10/20
Subject: ATK-YTP aikatauluja
To: jarjesto at dumppi.fi

Hei sinä ATK-YTP:lle lähtijä!

Ensimmäisenä pahoittelut, että viesti tulee näin myöhään. Se oli jäänyt
jostain syystä lähtemättä osalle porukkaa mutta toivottavasti nyt tavoittaa
kaikki! :)

Mutta tässä nyt koontia tapahtumasta ja aikatauluista.

Lähtö maanantaina 07:00 Harjun tilausajolaiturista.
Takaisin Jyväskylään lähdetään keskiviikkona noin 11:00 Käärmeenpesältä.

Helsingissä majoitus lattiamajoitus-meiningillä eli muistakaa
makuupussit ja alustat tai vastaavat mukaan.

Itse en pääse lähtemään mukaan, mutta teistä kaikista hyvää huolta
pitää Linkin puolelta matkasta vastaava Nina Koivula, jonka
yhteystiedot löytyvät alta.

Nina Koivula
050 375 8896
nina.k.koivula at student.jyu.fi

Helsingissä siis ottakaan yhteyttä Ninaan, jos on huolia ja murheita.
Ennen maanantaita vastailen itse mielelläni kysymyksiinne.

--
Mervi Vikman

Järjestövastaava - Dumppi ry
jarjesto at dumppi.fi | http://www.dumppi.fi