[Linkki] Linkin sählyvuoro alkaa

Mikko Punkari mikko.o.punkari at student.jyu.fi
Mon Oct 1 12:19:35 EEST 2012

Linkin sählyvuoro alkaa keskiviikkona 3.10. ja pyörii aina viikoittain
U1B-salissa.

Vuoro on perjaatteessa klo 20.00-21.00, mutta 21-22 ei ole ainakaan
tällä hetkellä varattuna kenellekään, joten lopetusajankohdan kanssa
ei tarvinne olla kovin tarkka. Mikäli kukaan muu ei varaa enää sitä
ajankohtaa, pelejä voi siis jatkaa. Muistaakseni viimeistään 22.30
pitäisi kuitenkin kaikkien olla poistunut jo rakennuksesta.

Joku aktiivinen vuorollakävijä voisi ottaa asiakseen avaimen hakemisen
(tai kulkuoikeuden lataamisen omaan avaimeensa). Ottaako Simo kopin
tästä? Itse olen samoihin aikoihin omissa harjoituksissani, enkä pääse
ovia availemaan.

t. Liikuntavastaava Punkari