[Linkki] Tietotekniikan ehdokkaita JYYn vaaleissa

Ville Lappalainen ville.lappalainen at iki.fi
Tue Oct 11 10:18:55 EEST 2011

Edustajisto (Nimi, numero, lista, esittely):

Kauri Falck, 167, Luonnontieteilijät
Olen Kauri, vuoden alussa laitoksella aloittanut vetreä nuorimies.
Vähemmän puoluepoliittista kähmintää, enemmän opiskelijoiden asioihin
keskittymistä! Oppimateriaalit avoimiksi!Sivut ilmestyvät osoitteeseen
luoti.jkl.net/kauri.falck.

Samppa Hynninen, 169, Luonnontieteilijät
Esittely: Terve, olen Samppa, 3. vuoden tietotekniikan opiskelija ja
tämän vuoden tutor. Olen mukana uudella Luonnontieteilijät-listalla ja
sitoudun ryhmän vaaliteemoihin, ks. lisää osoitteesta
http://luoti-jkl.net/samppa.hynninen/

Jaakko Junttila, 5, Grönioni
Olen kahden ainejärjestön aktiivi: toisen vuoden linkkari ja
ensimmäisen vuoden pörssiläinen. Minulle tärkeitä teemoja ovat
opiskelun teknisten apuvälineiden tehokas käyttöönotto ja kestävät
tilaratkaisut. Lue lisää www.jaakkoedustajistoon.blogspot.com ja
äänestä yliopiston tavoitelluinta numeroa!

Artur Kreisberg, 12, Grönioni
Neuvosto-Viron lahja maailmalle. Kokemusta järjestötoiminnasta aivan
perkeleesti, oma yhdistyskin. Istunut Lappeenrannan
nuorisovaltuustossa ja Kimpisen lukion oppilaskunnanhallituksessa.
Opiskelijan oikeudet, ainejärjestötoiminta ja ympäristöasiat lähella
sydäntä. Viekas ja ilkeä. Saa silittää.

Jouni Potila, 183, Luonnontieteilijät
Tietotekniikan opettajaopiskelija, edariehdokas, ihminen. Osaan
morse-aakkoset. Kannatan avointa tietoyhteiskuntaa. Koko kampukselle
WLAN! Järjestöjen ääni kuuluviin! Valitse luonnontieteilijä. Valitse
183! .--- --- ..- -. ..  . -.. .- .-. .. -.- ... .. Btw, vielä yks
jännä URL: http://cornix.info/

Mikko Punkari, 73, Demariopiskelijat
Edarivaalitulos määrittää mm. JYYn edustajat SYLin liittariin, joka
päättää koko yoliikkeen mielipiteen esim. opintotuesta. Jos haluat
olla varma, ettei äänesi auta läpi myös opintolainan painottamista
kannattavia, äänestä linkkaria, joka ymmärtää myös isomman kuvan:
sites.google.com/site/punkari73

Eetu Rantakangas, 184, Luonnontieteilijät
Olen Eetu ja opiskelen neljättä vuotta tietotekniikan
aineenopettajaksi. Olen Linkin jäsenlehti A Hrefin päätoimittaja,
lähettäkää juttuja! Erityisen lähellä sydäntäni on avoin wlan koko
kampukselle ja kaupunkiin, sekä Opinkiven saunan väliseinän
muuttaminen jälleen avattavaksi.

Kortepohjan asukasneuvosto (Nimi, numero, lista, esittely):

Timo Ahonen, 8, Kortepohjan Vaikuttajat - Kortepohja Values
Olen KVAT:n puheenjohtaja tänä vuonna ja olin vuonna 2010
asukasneuvoston jäsen. Olen myös aktiivisesti mukana muussa
ylioppilaskylän kylätoiminnassa, joten minua kannattaa äänestää.

Panu Mäkinen, 12, Kortepohjan Vaikuttajat - Kortepohja Values
Esittely: https://www.facebook.com/kortepohjanvaikuttajat

Jukka Nieminen, 13, Kortepohjan Vaikuttajat - Kortepohja Values
Esittely: https://www.facebook.com/kortepohjanvaikuttajat

Eetu Rantakangas, 15, Kortepohjan Vaikuttajat - Kortepohja Values

Terveisin
Ville Lappalainen
Puheenjohtaja, Linkki Jyväskylä ry