[Linkki] Wordpress-henkistä, maksullista päiväkahviseuraa

Ville Lappalainen ville.lappalainen at iki.fi
Wed Aug 24 13:37:52 EEST 2011

Hyvät linkkiläiset,

Kaipaisin konsultointiapua Jylkkärin verkkosivujen kehittämisessä
(verkkosivujen uudistus antaa odottaa itseään, mutta pikkuviilauksia
voisi tehdä jo nyt). Minulla itselläni on vain hyvin pintapuoliset
taidot WordPressin kanssa puljaamisesta, joten joku näitä paremmin
tunteva voisi vilkaista sivuja läpi ja miettiä, mitä kevyesti
toteutettavia parannuksia olisi sivuille mahdollista tehdä.

Tämä pitäisi aloittaa ihan keskustelulla. Voisin tarjota kahvit ja
pari kymppiä rahaa siitä, että joku WordPress-alustaa ymmärtävä kävisi
minun kanssani pikaisesti läpi sen, mikä häkkyrä mulla tässä käsissäni
on ja mitä sille voi tehdä. Ainakin näköislehden voisi tehdä Issuu:hun
ja upottaa sivuille ja kenties jotain muitakin pikkuviilauksia tässä
voitaisiin keksiä.

Jos keksitään, niin niistä projekteista sovitaan ja maksetaan sitten
erikseen. Vaan onko kenelläkään kiinnostusta uhrata tunti aikaansa
tällaiseen palaveriin? Mikään guru ei tarvitse olla, saisin varmaan
itsekin nämä tehtyä, kun jaksaisin googlailla tutoriaaleja ja perehtyä
aiheeseen, mutta mieluummin en sitä tee, kun on näissä
varsinaisissakin töissä tekemistä.

Ottakaa yhteyttä sähköpostilla paatoimittaja at jyy.fi

--
Jarno Liski