[Linkki] Approlippujen lunastus

Mikko Väänänen mvaananen at gmail.com
Mon Oct 4 13:49:53 EEST 2010

Halojaas!

Nyt on sattunut niin, että Linkin approliput ovat
saapuneet Kattilaan. Ilmoittautuneet voivat noutaa
lippuja hallituslaisten paikalla ollessa. Itse päivystän
varmasti huomenna tiistaina IT-päivän tauolla
(klo 11.45-12.30) sekä kolmen jälkeen jonkin aikaa.
Keskiviikkona myös luultavasti olen kahden jälkeen
saatavilla.

Maksun voi suorittaa joko käteisellä tai tilisiirtona.
Käteisellä homma on yksinkertainen, saavut kattilaan
sanot nimesi ja maksat 12 euroa lipustasi. Jos haluat
maksaa tilisiirtona, maksat 12 euroa Linkin tilille
(Osuuspankki: 529002-20213316) ja viestikenttään:
"Appro, <osallistujan nimi>". Eli jos maksat useamman
lipun, laitat kunkin osallistujan nimen viestiin.

Hauskaa approilua!

--
Mikko Väänänen
Linkki Jyväskylä ry