[Linkki] [Fwd: [mitopis] Opiskelijoiden kommentteja ttl:n kandityöryhmän työhön]

Vili Auvinen vili.k.auvinen at jyu.fi
Mon Dec 13 11:12:08 EET 2010

Hyvää varhaispuolipäivää,

Tähän liittyen olen lähettänyt aikaisemminkin mailia. Tarkennetaan vielä,
että opiskelijoille tarkoitettu kohta on täällä:
https://trac.cc.jyu.fi/projects/it/wiki/tieopeOpiskelijoidenIdeoita

Tietty muokkauksia saa ja kannattaa tehdä muuallekin, mutta tuo on se
kohta, jonka itse alustin kesällä tehdyn palautekyselyn myötä.

Terveisin,
  Vili Auvinen
  Linkin kohta väistyvä opiskeluvastaava