[Linkki] Syyskokous ja salkkutarjous

Ville Lappalainen vipelapp at jyu.fi
Tue Nov 11 21:57:03 EET 2008

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 27 Oct 2008 19:12:33 +0200 (EET)
From: Mikko Punkari <mipunka at jyu.fi>
To:  <linkki at lists.jyu.fi>
Subject: [Linkki] Syyskokous ja salkkutarjous

Terve arvoisa kanssalinkkari!

Toivon, että jaksat lukea tämän viestin,
sillä se saattaa saada sinut kiinnostumaan!

Järjestömme toimintavuosi alkaa olla ehtoopuolella ja maanantaina
17.11.2008 klo 18.30 alkaen Opinkivellä on aika valita uusi hallitus
vuodelle 2009. Tämä ja muuta suuntaviivojen vetämistä on luvassa siis
tuolloin pidettävässä järjestön syyskokouksessa.

Jotta Linkin toiminnan jatkuvuus kävisi luontevasti, olisi erittäin
toivottavaa, että myös teitä nuorempia opiskelijoita saataisiin mukaan
hallitukseen.
Meitä vanhempia aktiiveja jatkaa myös remmissä, joten tyhjän päälle ette
joudu hyppäämään ja opastusta hommiin löytyy kyllä varmasti.

Jos sinua siis kiinnostaa vaikkapa VAIN YKSIKIN juttu alle listatuista
asioista, niin sinulle saattaa löytyä TODELLA MIELEKÄS ROOLI!

-tapahtumien järjestäminen
-poikkitieteellinen yhteistyö muiden ainejärjestöjen kanssa
-yritysten kanssa asioiminen, ja suhteiden luonti ja ylläpito
-opiskelusta ja opiskeluelämästä kertominen
-tutorointi ja uusien opiskelijoiden alkuun auttaminen
-opiskelija rekrytointi
-vaikuttaminen tiedekunnan ja laitoksen asioihin
-opiskelijoiden edunvalvonta
-kurssipalautteen kerääminen
-kurssien järjestäminen
-kirjanpito ja muut talouden hallintaan liittyvät toimet
-opiskelu ilmapiirin parantaminen
-tiedottaminen
-web-sivujen ylläpito
-sihteerin työt
-kokousten johtaminen
-JYY:n toiminta
-puheiden pitäminen
-edustustehtävät
-jäsenlehteen kirjoittaminen
-liikunnan järjestäminen
-sekä juhliminen, ilmaiset lounaat ja muut KSE-edut joita tupsahtaa eteen
aina silloin tällöin

Itse olen toiminut hallituksessa vuoden yritysvastaavana ja vuoden
puheenjohtajana, ja hauskaa ja mielekästä tekemistä on riittänyt. Aika on
myös opettanut ja antanut paljon valmiuksia ja oppia - varsinkin yritysten
kanssa asioimisesta.
Yhdistystoiminnasta ja kokouskäytänteiden hallitsemisesta on myös melko
varmasti hyötyä itse kullekin tulevassa elämässä.
Itse olen tykännyt erittäin paljon myös siitä, että näissä hommissa on
melkein automaattisesti koko ajan tietoinen siitä mitä kaikkea ympärillä
on tapahtumassa. Kuitenkaan hommia ei ole ollut liikaa, sillä aina on muu
hallitus auttamassa.

Jos kiinnostuit vähääkään, ota yhteyttä minuun tai johonkin muuhun
hallituslaiseen, niin saat lisää tietoa!

Tässä vielä syyskokouksen esityslista:

1. Kokouksen avaus
2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi
pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
4. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen
5. Esitellään toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio vuodelle 2008
6. Valitaan vuoden 2008 hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja,
sihteeri, rahastonhoitaja ja muut jäsenet
7. Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat
8. Kokouksen päättäminen

Terveisiä toivottaen (ja hallitusuran jatkoa pohtien)

Mikko Punkari
Puheenjohtaja - Linkki Jyväskylä ry

mipunka at jyu.fi tai punke72 at hotmail.com
041 437 8672