[Linkki] Linkin Excu 13.3. - ilmoittautumisella KIIRE

Panu Ojala pavekuoj at jyu.fi
Tue Feb 12 17:22:30 EET 2008

Hei kaikki jäsenet! Linkki järjestää torstaina 13.3. excun Microsoftin
DevDays-tapahtumaan Helsingissä.

Lähtö on aamuvarhaisella (n. klo 5) Agoralta bussilla, ja Helsingissä
olemme ennen kahdeksaa. Varsinainen tapahtuma alkaa klo 8 aamukahveilla,
jonka jälkeen itse ohjelma alkaa. Jokainen ilmoittautuja valitsee
tapahtuman trackeista yhden, jota sitten kestääkin koko päivän.
Trackeja ovat: Sovellusalustat, Web-kehitys,
Windows-sovelluskehitys, Sovellusten elinkaaren hallinta ja
MOOS-kehitys.

Tapahtuma kestää klo 8-16:30. Varsinaisen ohjelman jälkeen luvassa on
Microsoftin sponsoroimat iltabileet, joissa on pääesiintyjänä
Anna Abreau. Kotiin Jyväskylään lähdemme iltabileiden jälkeen n. klo 22.

Itse tilaisuus on ilmainen, mutta kyydeistä saattaa joutua kustantamaan n.
15 euroa (tarkka hinta ilmoitetaan myöhemmin).

Tapahtumaan ilmoittautuminen on kaksiosainen: Ilmoittaudu Linkin
kyytikantaan osoitteessa
http://www.linkkijkl.fi/tapahtumat/?t=38

ja tämän lisäksi itse tapahtumaan
http://www.microsoft.com/finland/msdn/devdays/tiedot.html

Tarkemmat ilmoittautumisohjeet ovat Linkin tapahtumailmoittautumisen
yhteydessä. Huom! Ilmoittaudu ENSIN Microsoftin tapahtumaan, jotta näet
että varmasti mahdut tapahtumaan (ilmoittautuneiden määrät kasvavat hurjaa
vauhtia). Ilmoittaudu vasta tämän jälkeen Linkin kyytitietokantaan.

Terveisin
Panu Ojala
Linkin tiedottaja