[Liidin] liittyminen liidin-postituslistalle

Katriina Kajala jenni_julia at hotmail.com
Tue Nov 17 09:35:43 EET 2009

Kahteles Timo mullekin mittari samalla, kun mulla on edelleen sun vanha mittari, niin miten vanha se sitten onkaan?! ;o)

Kun on nyt mullakin jäänyt jokunen aika lentämättä, niin olisi kiva lähteä Kilpisjärvelle kokeilemaan uskaltaako sitä enää ollenkaan. Jos vaikka saisi useamman räpiköintipäivän peräkkäin. Onkohan sinne ketään menossa ensi keväänä?

Ex-Mäenpää