[Liidin] Hylatyt SE-hakemukset

Timo Mäenpää timo.maenpaa at monityo.inet.fi
Mon Oct 19 20:57:40 EEST 2009

Moyesta Vesku ja muut
Aika paskamaisesti toimittu sun kohdalla.
Tosihan on se että tulokset ovat olleet nähtävillä joten kyllä ennätys
pitäis olla kelvollinen.
Son sitä pyrokratiaa jolla saarahan lyötyä kapuloota rattaasihin ja saarahan
omaa pätevyyttä esihin.
Munki pitääs hakia ennätystä kun en oo lentäny viime kesänä millää
vehkehellä.

Moyes Mäenpää