[f(k)] LaTeX-kurssin ajankohta, pikainen äänestys

Perttu Luukko perttu.luukko at iki.fi
Mon Mar 5 09:56:43 EET 2012

Moi!

LaTeX-kurssi todellakin järjestetään ensi kesänä yleisestä
toivomuksesta. Pahoittelen, että kurssin tarkempaa ajankohtaa on
pantattu näinkin pitkään. Eiköhän päätetä se yhdessä, juuri nyt.

Kurssiin kuuluu kuusi kahden tunnin luentoa ja kuusi kahden tunnin
atk-luokkaharjoitusta. Tavoite olisi puristaa nämä kolmeen viikkoon, eli
yhteensä neljä tapaamista viikossa. Sopivin ajankohta noin minun
puolestani olisi toukokuun loppu tai kesäkuu.

Tässä doodle-äänestys, jolla nopeimmat voivat vaikuttaa kurssin
tarkempaan ajankohtaan ja tapaamisten kellonaikaan:

http://www.doodle.com/7eyb5xbi6zd2a7k4#calendar

Koska olen itse vitkutellut tuon ajan päättämisen kanssa näinkin
pitkään, kompensoidaan niin että teillä on vain tämä päivä aikaa vastata
tuohon :) Äkkiä siis kalenterit auki ja äänestämään!

--
Perttu