[f(k)] JYY:n edustajistovaalit

Mikko Koikkalainen mikko.koikkalainen at jyu.fi
Wed Oct 26 12:31:09 EEST 2011

Tervehdys,

kuten varmaan moni tietääkin, JYY:n edustajistovaalit on taas
ajankohtainen aihe. Varsinaiset vaalipäivät on ensi viikolla 1.-2.11.,
mutta ennakkoon voi äänestää jo tänään ja huomenna (26.-27.10.).

Näissä vaaleissa äänestäminen käy todella helposti, sillä yksi
äänestyspiste löytyy myös ravintola Ylistön vierestä. Muita pisteitä on
esimerkiksi Mattilanniemen A-rakennuksessa, Agoralla ja pääkirjastolla.

Ehdolla on runsaasti fysiikan opiskelijoita, peräti 11 kappaletta (lista
heistä viestin alaosassa). Mukana on myös kaksi ehdokasta fyysikkokerhon
johtokunnasta ja kolme syksyn tutoria! Jos oma ehdokas on vielä epäselvä,
niin vaalikone löytyy osoitteesta http://www.edustajistovaalit.fi/.

Käykäähän kaikki äänestämässä!

Terveisin
  Mikko koikkalainen,
  varapuheenjohtaja, f(k)

===== Fysiikan ehdokkaat =====

Nimi: Niko Autio
Ehdokasnumero: 163
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Melkein ministeri. 2. vuoden fyysikko, jolta löytyy kokemusta
mm. eduskuntavaaleista, ja nyt vuorossa on edustajistovaaleissa
vaikuttaminen.

Nimi: Matti Eskelinen
Ehdokasnumero: 166
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Olen neljännen vuoden fysiikanopiskelija ja kiero savolainen.
Olen aktiivinen ynnäläinen ja sen lisäksi olen Fyysikkokerhon sekä
Piraattipuolueen piiriyhdistyksen hallituksessa. Edustajistoon tahdon tuoda
luonnontieteilijän näkemyksen asioista.

Nimi: Viivi Hyppönen
Ehdokasnumero: 170
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Olen tällä hetkellä Ynnän rahastonhoitaja ja toimin tämän syksyn
fysiikan tutorina. Minut on valittu äskettäin tiedekuntaneuvoston
opiskelijaedustajaksi kaudelle 2012-2013. Minuun luotetaan ja minulla on
näkemystä, miten ylioppilaskuntamme voi parantaa opiskelijoiden oloja.

Nimi: Jyri Hämäläinen
Ehdokasnumero: 171
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Olen fysiikan opiskelija nanotieteiden koulutusohjelmassa ja
kaikkialle lonkeronsa ulottanut järjestöaktiivi. Kokemusta löytyy
edustajistosta, KOASn valtuuskunnasta, tiedekuntaneuvostosta, Ynnän
hallituksesta, AsuVAsta, asukastoimikunnasta, Piraattipuolueen
piiriyhdistyksestä ja puoluehallituksesta.

Nimi: Ruusu Kiekara
Ehdokasnumero: 174
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Olen toisen vuoden fysiikanopiskelija ja rento Tampereen
kasvatti. Olen tällä hetkellä Fyysikkokerhon hallituksessa. Haluan vaikuttaa
tuomalla luonnontieteilijän näkemystä ja intoa edustajistoon.

Nimi: Tuomas Kyrö
Ehdokasnumero: 175
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Ensimmäisen vuoden fysiikanopiskelija, jonka tavoitteisiin
edustajana kuuluu mm. avoimen wlan-verkon tuonti yliopistolle, Opinkiven
saunan tarjoaminen ilmaiseksi kerran vuodessa ainejärjestöille,
ainejärjestötilojen parantaminen sekä opiskelijoiden
vaikutusmahdollisuuksien lisääminen. Poliittisilta näkemyksiltäni olen
anarkososialistinen.

Nimi: Petja Paakkinen
Ehdokasnumero: 17
Ryhmä josta olet ehdolla: Grönioni (http://www.gronioni.fi/)
Esittely: Vihreä fyysikko? Onko sellaisiakin? On! Haluan maksutonta,
yksilöllistä ja laadukasta koulutusta ekologisia arvoja kunnioittaen.
Symppaan tätä vaaliohjelmaa: http://bit.ly/qacwiZ. Laajempi esittely ja
vaalikonevastauksia:  http://bit.ly/pSWwEo

Nimi: Jaana Romppainen
Ehdokasnumero: 186
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Hei! Olen 5. vuoden fysiikan opiskelija, ja olen toiminut jo
useamman vuoden muun muassa Ynnän sekä LAO-Jyväskylän hallituksissa. Haluan
parantaa edustajiston kautta opintoasioihin vaikuttamistapoja. Käy
äänestämässä!

Nimi: Atte Toivola
Ehdokasnumero: 191
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Olen 1. vuoden nanofyysikko, joka päätyi Luonnontieteilijöiden
listalle Norsunluutornin käskystä. Kannatan linjaa, joka minulle tornista
sanellaan, aivan kuten te kaikki muutkin sitä itse tietämättänne.

Nimi: Jussi Viinikainen
Ehdokasnumero: 192
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Olen kuudennen vuoden fysiikan opiskelija. Olen toiminut
Ristonmaan asukastoimikunnan varapuheenjohtajana vuosina 2010-2011 ja tällä
hetkellä olen asukastoimikunnan puheenjohtaja. Lisäksi olen toiminut
tutorina fysiikan laitoksella. Harrastuksiini kuuluvat monet eri
urheilulajit sekä lautapelit.

Nimi: Antti Väisänen
Ehdokasnumero: 194
Ryhmä josta olet ehdolla: Luonnontieteilijät (http://luoti-jkl.net/)
Esittely: Terve! Olen Antti, Ynnän puheenjohtaja, LAO-Jyväskylän
hallituslainen ja ensi vuonna haluan olla tuomassa luonnontieteilijöiden
ääntä kuuluviin edustajistossa. Edustajistossa pyrkisin vaikuttamaan mm.
taloussuunnitteluun, opiskelijoiden edunvalvonnan kehittämiseen ja
järjestösektorin parantamiseen.