[Fyysikkokerho] Fyysikkokerhon syyskokous 14.12.

Hannu Hakkinen hh at phys.jyu.fi
Tue Dec 5 22:43:20 EET 2006

Hei kaikki
alla olevaan viestiin viitaten:
sihteeri/taloudenhoitajaksi halukkaat voivat
ilmoittautua minulle. Kokouksessa valitaan
seuraava johtokunta (4 jasenta), ja
johtokunta aikanaan kutsuu uuden sihteerin.
Hannu

Hannu Häkkinen                     hannu.hakkinen at phys.jyu.fi
Department of Physics and NSC           tel: +358 14 260 4719
Box 35                                  fax: +358 14 260 2351
FIN-40014 University of Jyvaskyla
Finland
***
please note our new group web page