[Fencommits] [SPAM] Tärkeää Tietoa

fencommits at lists.jyu.fi fencommits at lists.jyu.fi
Wed May 26 18:37:45 EEST 2021

Hei!
Kuten näet, tämä sähköposti tuli omalta tililtäsi. Joudun kertomaan sinulle huonoja uutisia. Selitän nyt.
Hankin noin kuukausi sitten pääsyn Internetin selaamiseen käyttämiisi laitteisiin. Olen sen jälkeen ryhtynyt seuraamaan toimiasi Internetissä.

Ostin jokin aika sitten hakkereilta pääsyn s-postitileille (nykyään on aika helppoa ostaa kyseisiä asioita verkosta).
Onnistuin siksi luonnollisesti kirjautumaan vaivatta s-postitilillesi [sähköpostiosoite poistettu].
Viikon kuluttua tästä olen jo asentanut troijalaisen viruksen kaikkien niiden laitteittesi käyttöjärjestelmiin, joita käytät s-postisi yhteydessä.
Itse asiassa se ei ollut lainkaan vaikeaa (koska seurasit saapuvien s-postien linkkejä).

Saan tämän ohjelmiston avulla pääsyn kaikkiin laitteidesi ohjaimiin (esim. mikrofonisi, videokamerasi ja näppäimistösi).
Olen ladannut kaikki tietosi, datasi, valokuvasi ja verkon selaushistoriasi palvelimilleni.
Minulla on pääsy kaikkiin viestipalveluihisi, sosiaalisiin verkostoihisi, chattihistoriaasi ja yhteystietoihisi.
Virukseni päivittää jatkuvasti varmenteita (se perustuu ajureihin) pysyen siten näkymättömissä antivirusohjelmilta.
Arvelen sinun nyt siis ymmärtävän, miksi olen pysynyt huomaamattomana ennen tätä kirjettä...

Kerätessäni sinua koskevia tietoja, olen huomannut sinun olevan innokas aikuissivustojen harrastaja.
Rakastat todella pornon verkkosivustoilla vierailemista ja kiihottavien videoiden katselemista, kestäen samalla valtavaa mielihyvän määrää.
No, olen onnistunut tallentamaan koko joukon tuhmia kohtauksiasi ja tehnyt muutaman videomontaasin.
Niissä esitetään tapaasi masturboida ja saavuttaa orgasmeja. Se on jaetun ruudun video, jossa näyt katsomassa ruutua ja tekemässä töitä.

Jos epäilet asiaa, voin muutamalla hiireni näpäytyksellä jakaa kaikki videosi ystäviesi, työkavereidesi ja sukulaistesi kanssa.
Voin myös ongelmitta jakaa ne kaikki julkisesti.

Arvatakseni et todella halua tämän tapahtuvan, kun otetaan huomioon, millaisten videoiden katselemisesta pidät (tiedät hyvin, mitä tällä tarkoitan), sillä asialla olisi sinulle todella katastrofaaliset seuraukset.

Sovitaan asia tällä tavalla:

Siirrät minulle 1600€ (bitcoinin vastineena rahojen siirtohetken vaihtokurssin mukaisesti).
Vastaanotettuani rahasiirron, poistan kaiken tämän tuhman tavaran välittömästi.
Voimme tämän jälkeen unohtaa toisemme. Lupaan myös poistavani käytöstä ja hävittäväni kaikki laitteillasi olevat haitalliset ohjelmistot. Luota minuun, pidän sanani.
Kyse on reilusta kaupasta ja hinta on sangen alhainen huomioitaessa, että olen tarkistanut profiiliasi ja liikennettä nyt jo jonkin aikaa.

Ellet osaa ostaa ja siirtää bitcoineja – voit käyttää mitä tahansa nykyaikaista hakukonetta.

Tässä on bitcoin-lompakkoni: 1H88QgsDPf6MegNy5SQvNoTCRzhaCCV1xa

Sinulla on tämän s-postin avaamisesta alkaen alle 48 tuntia aikaa (tasan 2 päivää).

Älä yritä ilmoittaa asiasta.

Jos maksat minulle pyytämäni summan, en lähetä videota lähimmäisillesi, ystävillesi ja sukulaisillesi.
Kukaan ei ikinä saa tietää tästä, ja maineesi pysyy entisellään. Jos teet jotain typerää, laitan videon jakoon.