[Fencommits] [SPAM] Hakkereilla on pääsy laitteellesi. Tarkista yksityiskohdat mahdollisimman pian!

fencommits at lists.jyu.fi fencommits at lists.jyu.fi
Fri May 14 01:42:11 EEST 2021

Hei sielläAnna minun ensin esitellä itseni - olen ammattilainen ohjelmoija, joka on erikoistunut vapaa-ajallaan hakkeroimiseen.Sinulla oin tällä kertaa ollut huono onni joutua seuraavaksi uhrikseni, ja olen juuri hakkeroinut käyttöjärjestelmän ja laitteesi.Olen seurannut sinua useamman kuukauden ajan.Ilmaistakseni asian yksinkertaisesti, olen infektoinut laitteesi viruksellani vierailtuasi suosimallasi aikuisten verkkosivustolla.Yritän selittää asian yksityiskohtaisemmin, ellet oikein tunne tämän tyyppisiä tilanteita.Troijalaisen viruksen avulla minulla on täysi pääsy sekä kyky ohjata laitettasi.Voin tämän ansiosta nähdä ja saada pääsyn kaikkeen näytössäsi olevaan, kytkeä kameran ja mikrofonin päälle, sekä suorittaa muita asioita, ilman että edes tietäisit asiasta.Olen lisäksi hakenut myös koko laitteeltasi yhteystietosi ja sosiaalisten verkostojen luettelot.Saatat kysyä itseltäsi – miksei viruksentorjuntaohjelmasi ole tähän mennessä tunnistanut mitään pahansuopaa ohjelmistoa?- No, vakoiluohjelmani käyttää erityistä ajuria, jonka varmennetta päivitetään säännöllisesti. Siten viruksentorjuntaohjelmasi ei vain kykene saamaan sitä kiinni.Olen luonut videoleikkeen, joka paljastaa tapasi pelehtiä itsesi kanssa näytön vasemmalla puolella, oikealla puolella esitetään puolestaan kyseisenä ajankohtana katselemaasi pornovideota.Muutama hiireni painallus riittäisi lähettämään tämän videon eteenpäin kaikille yhteystiedoissasi oleville ja sosiaalisen median henkilöille.Tulet yllättymään huomatessasi, että olen jopa ladannut videon verkon alustoille julkista käyttöä varten.Hyvänä uutisena voit vielä estää tätä tapahtumasta:Sinun tarvitsee vain siirtää 1400€ vastaava summa bitcoineina BTC-lompakkooni (ellet tiedä kuinka tehdä sen, tutki asiaa hieman verkossa – tarjolla on lukuisia prosessia vaihe vaiheelta kuvaavia artikkeleja).Bitcoin-lompakkoni on (BTC-lompakko): 15oPcsqisV8eNSBrFzQdP4HGG4mmawmyzBVastaanotettuani maksusi, poistan heti pervon videosi, ja voin luvata, ettet tule kuulemaan enää minusta.Sinulla on 48 tuntia (tasan 2 päivää) aikaa suorittaa maksu.Avattuasi tämän sähköpostin, minulle lähetetään automaattisesti ilmoitus sen lukemisesta, joten ajastin alkaa käydä automaattisesti siitä hetkestä alkaen.Älä vaivaudu yrittää vastata sähköpostiini, sillä se ei muuta mitään (lähettäjän sähköpostiosoite on generoitu automaattisesti, ja se on hankittu Internetistä).Älä myöskään yritä valittaa tai raportoida minua, sillä kaikki henkilötietoni ja bitcoin-osoitteeni ovat salattuja lohkoketjujärjestelmän osana.Olen tehnyt kotitehtäväni.Jos havaitsen sinun yrittäneen lähettää tämän sähköpostin eteenpäin, tulen jakamaan välittömästi pervon videosi julkisuudessa.Ollaan nyt järkeviä, äläkä tee enää yhtään typerää erehdystä. Olen antanut sinulle yksityiskohtaisen joka vaiheen kuvaavan oppaan.Sinun tarvitsee vain yksinkertaisesti seurata sen vaiheita, ja hankkiutua kerralla eroon tästä epämukavasta tilanteesta.Parhain terveisin ja hyvää onnea.