[Fencommits] [SPAM] Tilisi on hakkeroitu

fencommits at lists.jyu.fi fencommits at lists.jyu.fi
Wed Jan 22 00:38:13 EET 2020

Hei!

Kuten olet ehkä huomannut, lähetin sinulle sähköpostin tililtäsi.
Tämä tarkoittaa, että minulla on täysi käyttöoikeus tilillesi.

Olen tarkkaillut sinua muutama kuukausi.
Tosiasia on, että sait tartunnan haittaohjelmista vierailemasi aikuisten sivuston kautta.

Jos et ole perehtynyt tähän, selitän.
Troijalainen virus antaa minulle täyden pääsyn tietokoneiden hallintaan ja hallintaan tai muita laitteita.
Tämä tarkoittaa, että voin nähdä kaiken näytölläsi, kytkeä kameran ja mikrofonin päälle, mutta et tiedä siitä.

Minulla on myös pääsy kaikkiin yhteystietoihisi ja kaikkiin kirjeenvaihtoihisi.

Miksi virustorjunta ei ole havainnut haittaohjelmia?
Vastaus: Minun haittaohjelma käyttää ohjainta, päivitän sen allekirjoitukset 4 tunnin välein, jotta virustorjuntasi on hiljainen.

Tein videon, joka näyttää kuinka masturboit näytön vasemmalla puolella, ja oikealla puolella näet katseli videon.
Yhdellä hiiren napsautuksella voin lähettää tämän videon kaikkiin sähköpostiisi ja yhteystietoihisi sosiaalisissa verkostoissa. Voin lähettää myös pääsyn kaikkiin käyttämiisi sähköpostiviestisi ja lähettiläisiisi.

Jos haluat estää tämän, siirrä 1450€ summa bitcoin-osoitteeseen (jos et tiedä miten tehdä, kirjoita Googlelle: "Osta Bitcoin").

Bitcoin-osoitteeni (BTC-lompakko) on: 1CJ1X3UA5Ex2sTSFjwsKAZm2SPmvFT9pQ1

Heti kun maksat minulle, poistan videon etkä koskaan kuule minua enää.
Annan sinulle 48 tuntia maksaa.
Minulla on ilmoitus tämän email lukemisesta, ja ajastin toimii, kun näet tämän email.

Valituksen tekeminen jonnekin ei ole järkevää, koska tätä sähköpostia ei voida seurata, kuten bitcoin-osoitetta.
En tee mitään virheitä.

Jos huomaan, että olet jakanut tämän email jonkun muun kanssa, video jaetaan heti.

Parhain terveisin!