[Fencommits] [SPAM] Tilisi

bestyrelsen at seieroehus.dk bestyrelsen at seieroehus.dk
Mon Jul 1 23:24:53 EEST 2019

Hei!

Tämä on sinulle tärkeää tietoa!

Muutama kuukausi sitten hakkasin käyttöjärjestelmäsi ja sain täydellisen hallinnan tilistäsi [fencommits at lists.jyu.fi]

Voit siis vaihtaa salasanan, kyllä ​​.. Tai jo muuttunut ...
Haittaohjelmani kuitenkin kirjoittaa sen uudelleen.

Miten tein sen:
Reitittimen ohjelmistossa, jonka kautta menit verkossa, oli haavoittuvuus. Käytin sitä ...
Jos olet kiinnostunut, voit lukea siitä: CVE-2019-1663 - haavoittuvuus Cisco-reitittimien web-pohjaisessa hallintaliittymässä.
Ensinnäkin, löysin reitittimen etäyhteyden ja laitoin koodin siihen.
Kun menit verkkoon, troijalainen asennettiin laitteen käyttöjärjestelmään.

Tämän jälkeen tein levyn täydellisen varmuuskopion (minulla on kaikki osoitekirjasi, sivustojesi katseluhistoria, kaikki tiedostot, puhelinnumerot ja kaikkien yhteystietojen osoitteet).

Kuukausi sitten halusin lukita laitteen. Pyydä sitten BTC (bitcoin) antamaan sinulle lukituksen.
Mutta katsoin sivustoja, joita käyt säännöllisesti, ja olin järkyttynyt siitä, mitä näin!
Puhun sinulle aikuisten sivustoista.

Haluan sanoa - olet BIG perverssi. Fantaasiasi on siirretty kaukana normaalista kurssista!

Ja minulla on idea.
Tein kuvakaappauksen aikuisten sivustoista, joita olet katsonut.
Sen jälkeen tein kuvakaappauksen iloistasi/itsetyydytys (käyttämällä laitteen kameraa) ja liimattu ne yhteen.
Osoittautui hämmästyttäväksi! Olet niin mahtava!

Tiedän, että et halua näyttää näitä kuvakaappauksia ystävillesi, sukulaisillesi tai työtovereillesi.
Mielestäni 611 on hyvin pieni, hiljainen summa.
Lisäksi olen tutkinut teitä hyvin pitkään tähän.

Maksat vain bitcoin!
Oma BTC-lompakko: 15E852ypFkjn8pSUsP3Vk7QegHfHNvpkC5

Et tiedä miten käyttää bitcoineja?
Anna kysely missä tahansa hakukoneessa: "miten btc-lompakko täytetään".
Se on erittäin helppoa.

Annan sinulle kaksi päivää tätä maksua varten (48 tuntia).
Heti kun tämä kirje avataan, ajastin toimii.

Maksun jälkeen virukseni ja likaiset kuvakaappaukset nauttivat itsestään tuhoutuvan automaattisesti.
Jos en saa sinulta määritettyä määrää, laite lukitaan ja kaikki yhteystietosi saavat kuvakaappauksia, joissa on "nauttii".

Toivon, että ymmärrät tilanteen.
- Älä yritä löytää ja tuhota virustani! (Kaikki tiedot, tiedostot ja kuvakaappaukset on jo ladattu etäpalvelimeen)
- Älä yritä ottaa yhteyttä minuun (tämä on mahdotonta, lähettäjän osoite luotiin satunnaisesti)
- Erilaiset turvallisuuspalvelut eivät auta sinua; levyn alustaminen tai laitteen tuhoaminen ei auta, koska tiedot ovat jo etäpalvelimessa.

P.S. Et ole minun ainoa uhri. Niinpä takaan, etten häiritse sinua uudelleen maksun jälkeen!
 Tämä on kunnian hakkereiden sana

Pyydän myös sinua päivittämään säännöllisesti virustentorjuntasi tulevaisuudessa. Siten et enää kohdistu vastaavaan tilanteeseen.

Älä ajattele minua pahalta! Jokaisella on oma työ.
Onnea.