[Fencommits] [SPAM] Turvallisuuspalvelusta

fencommits at lists.jyu.fi fencommits at lists.jyu.fi
Mon Oct 1 06:54:48 EEST 2018

Hei, rakas käyttäjä lists.jyu.fi.

Olemme asentaneet yhden RAT-ohjelmiston laitteeseesi.
Tällä hetkellä sähköpostiosoitteesi on hakkeroitu (katso , nyt minulla on pääsy tileihin).
Olen ladannut kaikki luottamukselliset tiedot järjestelmästäsi ja saan lisää todisteita.
Mielenkiintoisin hetki, jonka olen löytänyt, on videoita, missä olet masturboida.

Lähetin minun virukseni pornosivustolle, ja sitten asensit sen teidän käyttöjärjestelmään.
Kun napsautat painiketta Toista porno video, tuolloin troijalainen latautui laitteeseesi.
Asennuksen jälkeen, etukamera ampuu videota joka kerta kun masturboida, lisäksi, ohjelmisto on synkronoitu valitsemasi videon kanssa.

Tällä hetkellä, ohjelmisto on kerännyt kaikki yhteystietosi sosiaalisista verkostoista ja sähköpostiosoitteista.
Jos haluat poistaa kaikki kerätyt tiedot, lähetä minulle 500$ BTC (kryptovaluutta).
Tämä on minun Bitcoin-lompakko: 14wbLNRRMK5ZXXQHhHXg7Ui8fHnRk6W5Ju
Sinulla on 48 tuntia tämän kirjeen lukemisen jälkeen.

Kauppaasi jälkeen poistan kaikki tietosi.
Muuten, Lähetän videosi juhliin kaikille kollegoille ja ystäville!!!

Ja nyt olla varovainen!
Käy vain turvallisissa sivustoissa!
Hei hei!